Нормативна база

Загальна декларація прав людини

Конвенція ООН про права дитини

Конституція України

Закон України «Про освіту»

Закон України «Про фахову передвищу освіту»

Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насиллю»

Закон України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків»

Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні»

Закон України від 16.11.2022 №2759-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання та протидії мобінгу (цькуванню)»


Положення про психологічну службу системи освіти України. Наказ МОН України № 509 від 22.05.2018

Лист МОН від 30.11.2020 № 6/1427-20 «Про затвердження професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти»

Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»

Лист МОН від 25.03.2022 1/3663-22 «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії»

Лист МОН від 30.05.2022 № 1/5735-22 «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»

Лист МОН від 12.04.2022 1/4068-22 «Щодо недопущення участі неповнолітніх у наданні інформації ворогу про військові позицій Збройних сил України»

Лист МОН від 10.06.2022 № 1/6267-22 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України»

Лист МОН від 18.04.2023 №4/5449-23 «Щодо проведення в закладах освіти правопросвітницьких заходів до Міжнародного дня протидії булінгу (День боротьби з цькуванням)»

Лист Офісу Президента України від 22.12.2022 №15/2-01/57 «Про освітній онлайн-курс«Життєстійкість молоді в умовах криз»

Лист МОН від 22.06.2022 №1/6885-22 «Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов’язаному зі збройною агресією російської федерації на території України»

Лист МОН від 29.03.2022 № 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»

Лист ІМЗО від 29.03.2023 № 21/08-479 «Про Всеукраїнську програму метального здоров'я «Ти як?»


 Постанова КМУ від 02 червня 2023 р. №559 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2023 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі»

Лист МОН від 14.06.2022 №1/6355-22 «Про Рекомендації щодо усунення ризиків торгівлі людьми у зв'язку з війною в Україні та гуманітарною кризою»

Лист МОН від 13.05.2022 №1/5119-22 «Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні»

Лист ІМЗО від 15.05.2023 № 21/08-793 «Про психологічні хвилинки»

Лист МОН від 21.08.2023 № 1/12492-23 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році»

Етичний кодекс психолога

Наказ Міністерства освіти і науки України «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»від 28 грудня 2019 року № 1646, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 03 лютого 2020 року № 111/34394

Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження плану заходів,спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти»від 26 лютого 2020 року № 293

Наказ Міністерства соціальної політики України від 27.12.2022 №359 «Про затвердження Методичних рекомендацій з реалізації гендерного підходу та підходу, що базується на дотриманні прав людини, на рівні територіальних громад»

 Розпорядження КМУ від 02.06.2023 № 496-р «Про затвердження Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2025 року»

Розпорядження КМУ № 1163-р від 20.12.2022 року «Про схвалення Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року та затвердження операційного плану заходів на 2022-2024 роки з її реалізації»

Розпорядження КМУ від 25.04.2023 № 372-р «Про затвердження плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року»






Виховна година з теми "Батьківсько-дитячі відносини. Конфлікт. Порозуміння. Взаємодія"

      Виховна година - невід"ємний атрибут виховної діяльності в коледжі. Водночас, пошук нових форм роботи, який створює невимушену си...