понеділок, 9 жовтня 2023 р.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ"Я

 


Всесвітній день психічного здоров'я (англ. World Mental Health Day;), відзначається 10 жовтня щорічно. Цей день запропонований Всесвітньою організацією охорони здоров'я відзначати задля підвищення рівня обізнаності про проблеми психічного здоров'я та мобілізації зусиль на підтримку кращого психічного здоров'я.

Цей день був вперше відзначений 10 жовтня 1992 року за ініціативою Всесвітньої федерації психічного здоров'я, глобальної організації з психічного здоров'я (англ. World Federation for Mental Health).

Презентація тематичного стенду



Немає коментарів:

Дописати коментар

Міжнародний день протидії булінгу

  Булінг - ганебна насильна поведінка, саме поняття якої змушує автоматично виробляти внутрішню нетерпимість до неї. Освітнє середовище нашо...